اتوماسیون اداری
اتوماسیون اداری چیست؟
امروزه مدیریت برگردش کار و همچنین مدیریت زمان در سازمانها و موسسات اقتصادی بکلی متحول شده است و استفاده از روشهای کند و مشکل ساز اداری غیرمکانیزه قابل قبول نمی باشد. حجم بالای اطلاعات و مکاتبات و دسترسی کند، مسئولین و مدیران را که به مدیریت زمان در مجموعه تحت رهبری خود بها میدهند، بسوی اتوماسیون اداری در ابعاد مختلف رهنمون ساخته است.
یک سیستم اتوماسیون اداری مناسب، بهترین ابزار برای رسیدن به راهکارهای مفید در جهت صرفهجویی زمان و استفاده بهینه از وقت و منابع در سازمان می باشد. راه حل های مکانیزه به گردش مکاتبات سازمان سرعت بخشیده و همچنین مدیریت بر گردش کارها را میسر میسازد.
شرکت دیان با تیمی مجرب و کارآزموده سعی در ساخت اتوماسیون های اداری و صنعتی نموده است و این شرکت می تواند اتوماسیون های اختصاصی برای هر فرد و شرکتی را با تمام نیاز ها و خواسته های آنان با کمترین هزینه و بیشترین کارایی را تولید نماید.
اتوماسیون املاک : سیستم ذخیره فایل ها به تفکیک (خرید و فروش ، رهن و اجاره ، مشارکت در ساخت ، کلنگی ، معاوضه ، مغازه و اداری و تجاری) که قابلیت ثبت داده ، ویرایش ، جستجوی حرفه ای فایل ، پرینت ، آگهی کردن و قولنامه و ....
دارای امکانات بسیار از جمله دفترچه تلفن هوشمند ، مدیریت کاربران ، مدیریت چک ها ، مدیریت فعالیت روزانه و بسیاری دیگر و ...
اتوماسیون اکسیر : ثبت پرونده بیمار ، تعیین وقت قبلی هوشمند ، مدیریت کاربران ، ثبت کار با دستگاه و بسیاری امکانات دیگر