اتوماسیون اداری

اتوماسیون اداری

اتوماسیون اداری چیست؟

امروزه مدیریت برگردش کار و همچنین مدیریت زمان در سازمانها و موسسات اقتصادی بکلی متحول شده است و استفاده از رو‎شهای کند و مشکل‎ ساز اداری غیرمکانیزه قابل قبول نمی باشد. حجم بالای اطلاعات و مکاتبات و دسترسی کند، مسئولین و مدیران را که به مدیریت زمان در مجموعه تحت رهبری خود بها می‎دهند، بسوی اتوماسیون اداری در ابعاد مختلف رهنمون ساخته است.

یک سیستم اتوماسیون اداری مناسب، بهترین ابزار برای رسیدن به راهکارهای مفید در جهت صرفه‎جویی زمان و استفاده بهینه از وقت و منابع در سازمان می‎ باشد. راه‎ حل‎ های مکانیزه به گردش مکاتبات سازمان سرعت بخشیده و همچنین مدیریت بر گردش کارها را میسر می‎سازد.

شرکت دیان با تیمی مجرب و کارآزموده سعی در ساخت اتوماسیون های اداری و صنعتی نموده است و این شرکت می تواند اتوماسیون های اختصاصی برای هر فرد و شرکتی را با تمام نیاز ها و خواسته های آنان با کمترین هزینه و بیشترین کارایی را تولید نماید.

اتوماسیون املاک : سیستم ذخیره فایل ها به تفکیک (خرید و فروش ، رهن و اجاره ، مشارکت در ساخت ، کلنگی ، معاوضه ، مغازه و اداری و تجاری) که قابلیت ثبت داده ، ویرایش ، جستجوی حرفه ای فایل ، پرینت ، آگهی کردن و قولنامه و ....

دارای امکانات بسیار از جمله دفترچه تلفن هوشمند ، مدیریت کاربران ، مدیریت چک ها ، مدیریت فعالیت روزانه و بسیاری دیگر و ...

اتوماسیون اکسیر : ثبت پرونده بیمار ، تعیین وقت قبلی هوشمند ، مدیریت کاربران ، ثبت کار با دستگاه و بسیاری امکانات دیگر